sobota, 12. december 2009



Pesem smo sestavile tri prijateljice Jaz in prijateljici Anastazija in Sara ki sta pesem celo uglasbili. Pesem je priredba pesmi Queen - We will rock you. Pesem mi je zelo všeč ker je v njej izraženo veliko čustev. Vse tri smo nmreč drugačne jaz in Anastazija imava Aspergerjev sindrom Sara pa ima CP. ( cerbralno paralizo). O sebi ne mislim da sem ravno umsko fuknjena oseba . Sem izredno talentirana in pametna punca. Sem pa zelo drugčna od drugih in zato včasih moje vedenje izpade fuknjeno. Vendar zato še nisem slab človek. Pesem je nastala na podlagi besed drugih ljudi. Kajti vsak dan se najde vsaj ena oseba ki mi reče da sem UFO ( umsko fuknjena oseba ) kar me zelo boli in večkrat hudo prizidane. Zato smo se s prijateljicami vsedle skupaj in napisale to pesem. Žele smo svetu dati vedeti da tudi če si za svet okoli tebe UFO ( umsko fuknjena oseba ) nisi slab človek in da se vedno najde nekdo ki te ima iskreno rad. Zato vsem drugačnim polagam na srce, bodite to kar ste, ker ste edinstveni in tudi če vam kdo reče da ste umsko fuknjeni se temu smejte in mu povejte tole: Kdo pa pravi da UFO ni biti kul!!! Jaz pravim UFO je zakon in zakon so vsi ki priznajo da so drugačni ne pa si pred tem zatiskajo oči in si lažejo v glavo da so normalni.

Tako zdaj veste drugačni smo zakon in ne bojte se nam približati ker ne grizemo želimo si le to da bi nas imeli radi in nas sprejemali takšne kot smo. Tudi mi smo samo ljudje ki potrebujemo ljubezen in nežnost drugih ljudi za svoj obstoj na zemlji.


Pa še tole vam polagam na srce ne dovolite da bi drugačne in invalide izločili iz družbe. Raje jih sprejmite v svojo družbo in jim pokažite da so nekje dobrodošli in da niso sami na tem svetu ker nimate pojma kako hudo je biti izobčenec in živeti čisto sam na svetu. Nihče ni kriv da se je rodil drugačen. Včasih tega nisem razumela a danes razumem da si vsak človek zasluži priložnost neglede na to ali je invalid ali drugačen ali pa je »normalen« človek je kot vsi drugi in nihče se do njega nima pravice obnašati živalsko.





MI SMO UFO
(Priredba pesmi "Queen - We will rock you")





1. Mi smo umsko fuknjene osebe,
tisti, ki pa ni naj se jebe,
mi v glavi mamo pamet, vemo vse
folk pa pravi, da tko ne gre.

refren:

Mi smo, mi smo UFO!
Mi smo, mi smo UFO!

2. kitica: 2x

Mi smo umsko fuknjene osebe,
tisti, ki pa ni ko ga jebe,
psihijatrom pameti manjka ful,
kdo pa pravi, da UFO ni kul!

2.refren: 2x

Mi smo, mi smo UFO,
Vi ste, vi ste UFO!

2 komentarja:

  1. Hoj!
    Extraaa!
    Ne vem še kaj naj ti reče, krasno!!!
    To si pa res carsko naredila, kakor da bi mi brala misli :D
    Vse najlepše želje,
    tvoja prijateljica.

    OdgovoriIzbriši
  2. ej sara tu...nastja to kar si dala gor je za nas vse tri zelo pomembno in ne morem se ti dovolj zahvalit...UFO-ti so zakon. to je vse kar lahko rečem!

    OdgovoriIzbriši