četrtek, 19. november 2009

V spomin mojemu prijatelju konjičku Aju

V Spomin mojemu prijatelju konjičku Aju
( umrl je pred tremi leti a še danes ga nosim v svojem srcu)




1. Spominjam tvoje lepe rjave grive se,
ko roka moja jo božala je,
spominjam tvojih lepih rjavih se oči.
O le zakaj zapustil si nas ti.


2. Spominjam se tvojega rezgeta, ko zagledal si me ti,
Razigrano tekal si po travnikih, jedel travo in korenje,
in tudi jabolka se branil nisi.

3. Ko v tvojem sedlu sem sedela imela sem občutek da svobodno poletela bom v daljave širne te.
Razigrano ti rezgetal si in svobodno tekal naokoli si.


4. Le zakaj tako mlad umrl si.,
Saj imel le deset rosnih let si ti.
Pogrešam te, sanjam da ob meni si.
A poti nazaj več ni.
Tja v daljave večnosti odšel si ti.

5.Upam da še kdaj srečava se.
Če ne prej pa takrat, ko za teboj pridem tja še jaz.
Do takrat pa v srcu boš živel,
Spomin na tebe nikdar ne bo zbledel.



Za vedno tvoja prijateljica Nastja

Ni komentarjev:

Objavite komentar