ponedeljek, 21. december 2009

Pesem o zvezdah


Pesem me spominja na osebo ki verjame v zvezde. Naučila me je verjeti vanje in v to da kadar koli pogledaš v nebo in vidiš zvezde veš da nisi sam na svetu in da je na svetu nekje nekdo ki te ima resnično in iskreno rad. Mene zvezde vedno spomnijo nanjo in na njen čudovit nasmejan obraz. Tudi za mojo pesem me je navdihnila prav ta oseba. Želim, da bi ji zvezde vedno osvetljevale njeno pot kjer koli bo že hodila ta oseba. Jaz pa jo bom vedno nosila v svojem srcu kot zvezdico ki je osvetlila mojo življenjsko pot. Pesem pa namenjam njej ki me je zanjo navdihnila in pa seveda vsem bralcem svojega spletnega dnevnika in jim želim da bi tudi njim kakšna oseba osvetlila njihovo pot, tako kot se je to zgodilo meni, izgledalo je kot da bi zvezda resnično padla z neba v človeški podobi. Polagam vam na srce imejte se radi in si dovolite biti srečni naj ljubezen napolni vaša srca in sreča vam sije iz oči vse dni vašega življenja. Kajti življenje je nekaj tako lepega da lepšega na svetu ni. Zapomnite si vredno je doživeti vsak trenutek in vredno sanjati sanje čeprav se morda nikoli ne uresničijo. Jaz sem večni sanjač ki ljubi svoje življenje in vse kar ga obdaja. Iz vsakega trenutka v svojem življenju potegnem najlepše kar se potegniti da. Za večino sem norec. Jaz pa pravim jaz sem predvsem zelo srečen človek kar je najpomembnejše. Jaz sem srečna da živim. Pa ne glede na to ali sem norec ali ne. Preprosto srečna sem in srečo želim deliti z drugimi ljudmi tega sveta, ker sreče ne moreš imeti sam moraš jo znati razdeliti še drugam. Upoštevajte moje nasvete pa boste srečni tako kot jaz.


Pesem o zvezdah

Vsak človek je zase svet,
čuden, svetel in lep
kot zvezda na nebu …
Vsak tiho zori,
počasi in z leti dozori,
a kamor koli že gre,
vsako pot
mora na novo začet.

Ni komentarjev:

Objavite komentar