torek, 2. februar 2010

Velika dobrota v malem srčku



Lepo pozdravljeni moji zvesti bralci. Verjetno zelo pogrešate moje objave in si tako kot jaz želite da bi se končno spravila k pisanju svojih zgodbic. No, trenutno imam ogromno dela. Vmes se mi je zgodilo ogromno stvari. Dojela sem nekaj stvari, ki bi jih morala dojeti že zdavnaj. Danes vam bom napisala zgodbico o nerazumevanju drugačnosti in o tem kako odrasli včasih ne razumejo otrok. Kako drugače stvari vidijo otroci kot odrasli. Svojo zgodbo posvečam svoji bivši terapevtki Simoni, ki me je v življenju ogromno naučila in dosegla to da danes lahko rečem, da sem enkratna in fenomenalna oseba da sem lepa in zelo intelegetna punca. Jaz lahko rečem le hvala Simona za vse kar ste nesebično storila zame. Ob vašem odhodu iz moje bližine sem dojela in spoznala marsi kaj kar bi morala spoznati že prej. Vedno vas bom nosila v svojem srcu in čuvala prelep spomin na vas. Vam dragi bralci pa polagam na srce sprejemajte in ljubite drugačne ljudi od sebe saj jih bo morda prav vaša ljubezen rešila samote in ne sprejetosti med ljudmi. Pokažite svetu da ste boljši od drugih in da ne sodite ljudi po njihovem videzu ampak po njihovi notranjosti in po tem kakšni so v resnici kot osebe.







Lastnik trgovine je na vrata obesil napis » MALI PSIČKI NA PRODAJ! «
Vstopil je deček in vprašal koliko stanejo. Lastnik mu odvrne med 30 in 50 dolarji. Deček potegne iz žepa kovance in pravi » Le dva dolarja in pol imam. Jih smem pogledati ? « Lastnik se zasmeje in zažvižga. Iz pasje utice priteče psička Lady in njenih pet mladičkov. Eden iz med njih je zaostajal za drugimi. Deček je to takoj opazil in vprašal kaj je psičku ki zaostaja za drugimi. Lastnik mu je odgovoril » Ta je drugačen rodil se je s poškodovano tačko. Napaka mu bo ostala celo življenje. Ne bo mogel tekati z drugimi psički «

Ko je to slišal deček je zaprosil » Prav tega kužka bi želel kupiti.«
» Toda ta kužek je poškodovan, ne moreš ga kupiti. Če pa že hočeš ti ga podarim.« Je dejal lastnik. Deček, vidno razočaran, pogleda lastnika v oči in reče » Ne, želim da mi ga podarite. Želim ga kupiti. Zanj vam dam dva dolarja in pol. In vsak naslednji mesec petdeset centov, dokler ga ne izplačam.« Lastnik se namrdne in pravi » Ta kužek ne stane nič! Nič ni vreden saj ne more teči in skakati kot drugi psički.«

Deček pogleda v tla, dvigne levo hlačnico, pokaže svojo protezo in pravi: » Tudi jaz ne morem tekati in skakati kot drugi otroci. Zato bi rad prav tega poškodovanega psička, ker ga bom lahko razumel samo jaz.«
Prodajalec je s solznimi očmi dejal » Dragi dečko, želim si da bi vsi moji psički dobili tako dobrega gospodarja kot si ti.«

V življenju ni pomembno, kako izgledaš, ampak kakšno srce imaš. Od tega je odvisno ali te bo kdo razumel.

Ni komentarjev:

Objavite komentar