sobota, 13. februar 2010

sreča kot jo vidim jaz



Dragi bralci pred vami je moj nov izdelek in upam da boste uživali v branju le tega. Kot večina mojih prispevkov je namenjen vse ljudem. Temelji pa na tem da denar ne prinaša sreče. Hvala da berete moje spise in me s tem spodbujate k ustvarjalnosti in kreativnosti. Vrjamite da pravo in iskreno prijateljstvo velja veliko več kot na tone denarja na vaših računih. Denar nas poneumlja. Pravijo če imaš denar imaš vse. Jaz pa pravim če imaš denar ponavadi nimaš tistega kar je v življenju najbolj pomembno in se ne da kupiti z denarjem. Gre za čustvo brez katerega ni življenja in le to se imenuje ljubezen.










Kaj v današnjem času ljudem pomeni, biti srečen? Večini, to pomeni imeti ogromno denarja. Ni jim pomembno na kakšen način ga dobijo, pomembno jim je le to, da ga imajo na pretek. Se bodo ljudje kdaj spremenili? Bodo kdaj spoznali da je sreča drugje? Se ljudje kdaj vprašamo kaj dejansko pomeni biti srečen? Smo kdaj v srcu začutili da smo srečni? Se zavedamo, da je sreča lahko neizmerna že takrat, ko stoji ob nas človek, ki ga imamo radi?
Še danes se spominjam dne, ko sem bila zelo srečna. Za rojstni dan sem dobila darilo, ki pa ni bilo materialno. Bilo je dano iz srca. Govorim o stisku dlani, prijaznem pogledu in objemu osebe, ki jo imam zelo rada. Začutila sem ljubezen. Oči so ji žarele kot še nikoli. Bila je srečna, tako kot jaz. Skupaj sva bili na tako zelo pomemben dan, kot je moj rojstni dan. To je zame neizmerna sreča, ki se ne more primerjati z vsem denarjem tega sveta. Na svetu zame ni stvari, ki bi me tako močno osrečila kot je iskreno prijateljstvo in brezpogojna ljubezen. To kar mi je za rojstni dan podarila ta oseba je zame darilo, ki nikoli ne bo potonilo v pozabo. Čeprav te osebe ne bi nikoli več videla, bi se vedno spominjala, kako lepo se je bilo za trenutek izgubiti v njenem mehkem objemu. Takrat se je zame za trenutek ustavil čas, imela sem občutek da letim in bila sem najsrečnejši človek na svetu. Zame je sreča nekaj neotipljivega, kar pride in gre. Je ljubezen, dobrota in poštenje ljudi okoli mene. Rada bi vam podarila svojo misel, kako priti do neizmerne sreče. Poskusimo ljudem podariti delček sebe, bodimo dobri. Ne bodimo sebični, ne mislimo samo nase in na to koliko denarja imamo. Mislimo raje na to, kako bi svoje bogastvo delili z revnimi, ki ne vedo niti tega, kako bodo preživeli dan. Živimo za to, da dajemo in sprejemamo ljubezen tega sveta, kajti brez ljubezni ni življenja. Kaj ti bo denar, če ga nimaš s kom deliti in kaj ti bo dvorec, če si v njem sam in osamljen.
Zato vam polagam na srce, ljubite vse ljudi okoli sebe in delite z njimi svoje bogastvo saj boste le tako iz dneva v dan čutili v svojem srcu neizmerno srečo. Tako kot jo čutim jaz, ko me objame oseba, ki me ima rada iz srca.

Trtnik Nastja

Ni komentarjev:

Objavite komentar