petek, 8. januar 2010

Moje pismo dedku Mrazu

Odločila sem se da objavim svoje letošnje pismo dedku Mrazu. Moje pismo ki sem ga letos napisala dedku mrazu ni bilo materialno kakršna ponavadi pišejo otroci. Moje pismo je prišlo iz srca in ni bilo in ne zadnje takšno pismo ki sem ga jaz poslala dedku Mrazu. Verjetno me ima dedek Mraz že poln kufer ker mu vsako leto pošljem pismo podobno temule tukaj in vsako leto mi na koncu prinese čokolado Milko z lešniki in jaz sem srečna da dobim čokolado. Pismo objavljam tudi zato da bi ljudje videli da ni vse v denarju in da so stvari ki so vredne več kot ves denar tega sveta. Moje pismo tudi letos ni bilo uslišano ker sem prvega januarja za dedka mraza spet dobila le čokolado Milko z lešniki. Če, ne drugega pa upam da vsaj čuva osebe za katere sem ga prosila naj jih čuva.






Dragi dedek Mraz !!!





Glej spet je zima in bliža se čas ko nov obraz si bo leto nadelo. Spet pišem ti jaz. Saj me poznaš. Verjetno se pismo ti znano bo zdelo si jih že mnogo od mene prijel. Teh pisem in prošenj in spet bom želela. Kar rada bi od nekdaj ne zase ampak za vse kar nas leze in gre na tem majhnem planetu. Zdravja nam dej pa ljubezni topline, kjer koli je vojna naj prosim te mine. Odreši prepirov nas in hudobije. Odvadi pohlepa in grde favšije. Naj pamet že končno sreča bedake in tiste bedake ki delajo zdrahe. Naj vse razprtije sloga prekrije. Poštenje naj vredno bo več od kupčije. Lačne nahrani, nemočne obrani, Prezeblim dostavi priskrbi kurjavo, brez poselnim službo, osamljenim družbo, krivice popravi, trpljenje odpravi. Napolni vse duše ljudi le z milino, vsa srca z dobroto, oči pa z milino. Naredi da bomo lepo vsi živeli iskreno drug drugemu dobro želeli in se radi imeli. Spremeni ta svet na lepše na bolje. Ljudje naj skrbijo za živali in okolje. Naj vsak kdo zave se vrednote življenja. Naj nas prevevajo dobra hotenja, da bo človečnost vrlina človeka od slej pa zavedno od veka do veka. Da s časoma bodo vsi srečni na svetu. Prosim te prosim ustrezi mi ti. Saj vem zdaj v zadregi popravljaš si brado in spet mi prinesel boš le čokolado.



Ps: Ne, pozabi na mojega bratca naredi da bo srečen in zadovoljen. Mamici zvišaj prag nervoze in očku vrni mir ki ga tako zelo potrebuje. Pazi na mojo mamico, očija, bratca, botrco in na mojo Aljo, Nadjo, Ančko, in Anjo ter sveda tudi Martino in Darjo Ne, pozabi pa tudi na moje stare starše, strice in tete in vse ljudi ki me imajo radi. Pa seveda ne pozabi tudi name. Povej vsem tem osebam da jih imam zelo rada čeprav jim tega včasih ne znam pokazati in da sem jim zelo hvaležna za vse kar iz dneva v dan brez pogojno storijo zame.

Imam pa še eno posebno prošnjo zate povej » Barbi« ( ti že veš za katero osebo gre) da jo imam zelo rada kljub temu da ji kdaj ušpičim kakšno bedarijo.


Vedno tvoja Nastja

2 komentarja:

  1. ma dej ne stara....carsko....mislim da je dedek mraz v krizi....aja...sej je novo leto že mimo tko da upam da ti je res vse to nabavu....pa da čokolade še nis pojedla do konca :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Živjo Sara !!!

    Odgovarjam ti na tvojo vprašanje v zvezi z mojo čokolado ki mi jo je prinesel dedek mraz. Čokolado sem že zdavnaj pojedla. Tako da se je že zdavnaj spremeenila v klobaso. Ja, drugač pa upam da je vsaj Barbi povedal to kar sem ga prosila je res pomembno da to ve.

    OdgovoriIzbriši