sreda, 14. december 2011

Moje želje za moj rojstni danj



Dragi moji bralci. Jutri praznujem svoj 23 rojstni dan. Ta objava pa je namenjena vsem ljudem tega sveta. Ljudem želim ob svojem prazniku povedati da si jaz ne želim materialnih stvari. Vsi moji bližnji me namreč morijo kaj si želim za rojstni dan. Jaz pa jim kar naprej ponavljam da si želim na svoj rojstni dan čutiti njihovo ljubezen. Želim čutiti da me imajo radi da so veseli da me poznajo da so srečni da živim tako kot sem srečna jaz.

Tako kot vsako leto pa imam tudi letos dve veliki srčni želji:
Moja velika srčna želja, ki se skoraj 100% ne bo uresničila je letos ta da bi jutri na tako poseben dan zame lahko objela svojo Anjo. To je oseba s pomočjo katere sem premagala svoj strah pred avtobusom in zaradi katere sem se danes sposobna sama voziti z njim. Ta oseba je iz moje bližine odšla tako hitro da mi ni bilo dano niti to da bi se od nje dejansko lahko poslovila in bi jo lahko objela v slovo. Moja želja bo verjetno ostala le skrita želja mojega srčka ampak, vseeno jo želim deliti s svojimi bralci s tem želim ljudi opomniti da nam denar ne prinese sreče in zadovoljstva. Jaz bi recimo dala ves denar tega sveta za en objem zgoraj omenjene osebe in zato da bi iz njenih ust slišala da me ima rada in da je ponosna name ker se danes sama vozim z avtobusom.

Moja druga srčna želja ob mojem rojstnem dnevu pa je namenjena današnji družbi in vsem ljudem tega sveta. Želim si ljudje ne bi več cenili hinavcev, lažnivcev in lopovov in da ne bi bil frajer tisti ki kadi in se vozi v dragem avtomobilu. Želim si da bi ljudje začeli ceniti poštenost, iskrenost, prijaznost in ljubezen. Želim si da ljudem ne bil pomemben le denar in da ob rojstnem dnevu ne bi razmišljali le o tem kakšna »materialna« darila bodo dobili. Želim si da bi ljudje cenili ljubezen in ljudi ki jih imajo radi. Predvsem pa mi je pomembno to da bi se ljudje zavedali tega kako pomembno je dejstvo nekomu pokazati da ga imaš rad in da je to da imaš nekoga resnično rad lahko zanj neprecenljivo darilo za njegov rojstni dan. Imam pa še eno željo ki v meni tli že celo moje življenje in ta je da bi me ljudje sprejeli medse ne glede na mojo drugačnost in da bi se jaz v družbi počutila ljubljeno in sprejeto. Trenutno je na svetu le en kraj poleg mojega doma kjer se počutim ljubljeno in sprejeto in to je cerkev. V cerkvi sem zelo srečna ker imam občutek sprejetosti in občutek da me imajo ljudje radi. Srčno upam da se bo našel zame na zemlji še kakšen kotiček pod soncem kjer me bodo ljudje sprejeli in me imeli radi zaradi tega ker sem in ker obstajam.


Tako zdaj veste kaj je zame idealno darilo za moj rojstni dan. Idealno darilo je zame to da mi podarite delček sebe, da me objamete in poveste da me imate radi. Ni, ga lepšega darila ko to da čutiš da te imam nekdo resnično brezpogojno rad. Ne, rad zaradi tvojega denarja ampak preprosto rad zato ker obstajaš in ker si.


Vsem svojim bralcem pa polagam na srce misel ki mi jo je pred kratkim povedala moja sestrična Petra in se je močno dotaknila mojega srčka in ta je:

» Tisti ki prinašajo sonce v življenje drugih so z njim obsijani tudi sami «

1 komentar: