petek, 16. oktober 2009

Moja najljubša igračka


Moja najljubša plišasta igrača



Povedala vam bom osupljivo zgodbo svojega življenja. Gre za mojo najljubšo plišasto igračo na katero sem še danes močno čustveno navezana in s katero še danes pri svojih 20 letih preživim ogromno svojega prostega časa.
Moja najljubša igrača je moj plišasti kuža, ki mu je ime Bučko. Dobila sem ga za svoj osmi rojstni dan. Že od prvega dne ko sem ga dobila sva neločljiva. Vedno kamor koli grem svojega Bučka vzamem s seboj. Moj kuža je rumeno črne barve in je trenutno že zelo oguljen saj je pri meni že celih dvanajst let. Zame on ni le plišasta igračka k kateri se stisneš ko ti je hudo, je tudi moj najboljši prijatelj, kateremu lahko vse zaupam in vem da me ne bo nikoli izdal. Zato ogromno časa preživim z njim. Če, bi Bučko lahko govoril bi o meni povedal več kot bi znal kdor koli drug. A žal ne zna govoriti. Z svojim kužkom se še danes zelo rada objemam in stiskam saj mi daje občutek varnosti, ljubezni in topline ki jo za svoj obstoj potrebuje vsak človek. Najraje pa se z njim pogovarjam, ker je odličen poslušalec in nikomur nikoli nič ne pove. Samo mirno sedi na postelji in me posluša. Nikoli mi ne pametuje kaj je prav in kaj ne in nikoli me ne obsoja za moje napake kar mi je pri moji njem zelo všeč. Večkrat ko tako z Bučkom sediva na postelji imam občutek da me zares posluša in da je živ, čeprav se zavedam da so to le moji občutki ki nikakor niso resnični, čeprav bi si zelo želela da bi bili. Ne, vem zakaj sem na svojo igračko tako močno čustveno navezana, vem pa da Bučko je in bo za vedno ostal moj najboljši prijatelj. O takem prijatelju človek lahko samo sanja. Kajti on je vedno tam kakor ne upam sama. Zame je moj plišasti prijatelj kot živ. Želim si da bi bil živ tudi v realnosti ki me obdaja a vem da to žal ni mogoče, ker je le plišasta igračka ki meni iz dneva v dan polepšuje moje življenje. Ob njem spoznala dejstvo da jaz ne bom nikoli ostala sama če ne bom imela nikogar drugega ob sebi bom imela vsaj njega in to vem zagotovo.



Nastja

1 komentar:

  1. Krasno!
    Nisi edina, veš. Jaz imam tudi nekaj plišastih igračk, na katere sem zelo navezana. Npr. ena moja volkulja, ime sem ji dala Stilika (to je cela zgodba, volčje-pasji svet, igra, ki sem se jo velikokrat igrala, kot telenovela), vedno, ko mi je hudo ali potrebujem tolažbo, me boš po vsej verjetnosti videla z njo. Blog je prekrasen in nikar ne išči vzroka svoje navezanosti. Imaš bogatstvo, ki te bogati vsakodnevno, ki je vir tvojih novih spoznanj. Pod bogatstvo mislim predvsem tvojo igračko in tvoj odnos do nje. Bodi vesela, da imaš nekaj kar so nekateri že davno izgubili.
    Tvoja prijateljica

    OdgovoriIzbriši