sreda, 8. julij 2015

Koliko je vreden poškodovani potrošnik






 Dragi moji zvesti bralci. Danes sem se po dolgem času spet spravila k pisanju. Tokrat bi vam rada povedala resnični dogodek ki se mi je zgodil kakšen mesec nazaj in me je zelo prizadel. Prizadelo me je dejstvo da sem bila kot poškodovani potrošnik v trgovini vredna nič.  Da objavim svojo zgodbo pa sem se odločila zato ker želim z njo povedati da ni prav da se velika večina potrošnikov ne pritoži ko je kaj narobe, saj imajo tako trgovine proste roke da počnejo s potrošniki kar jim paše.  Jaz nisem dosegla pravzaprav ničesar ampak po drugi strani sem dosegla ogromno.  Ogromno sem dosegla ker sem javno povedala z menoj se ne boste delali norca. Rekla sem ne in se uprla.  Pa čeprav sem dobila le brez pomensko sporočilo ki ni spremenilo ničesar v zvezi z mojo poškodbo mislim seveda. Je pa spremenilo ali vsaj zamajalo razmišljanje trgovcev in jim povedalo da tudi kupec nekaj velja.  Moje sporočilo z današnjo objavo je jasno podite pogumni borite se za svojo  pravico ne dovolite da vas ponižujejo in teptajo če imate prav se borite do konca. Le tako boste namreč imeli občutek svobode in občutek da je zmagala pravica in da so krivični bili vsaj kaznovani za svoje dejanje če že drugega ne.    




Danes se mi je   zgodila nesreča in me zelo boli noga na kateri imam ogromno modrico. Moja nesreča se je zgodila popoldan ko sva z mamico šli v trgovino Hofer ker je doma zmanjkalo hrane za našega psička. Z mami sva hodili po trgovini in gledali po policah nakar sem sredi trgovine stopila v nekakšno tekočino in mi je spodrsnilo in sem padla. Znašla sem se dobesedno na tleh v luži alkohola sredi luže pa je bila razbita steklenica žgane alkoholne pijače. Jaz sem seveda bila v takem šoku da še vedela nisem kje sploh sem. Ubistvu se spomnim samo prizora sebe kako sedim sredi Hoferja v reki alkohola. Razbila se je namreč cela steklenica žgane pijače to pa je tam okoli 7 dl alkohola razlitega na enem mestu. Mislim dejansko ne vem kako sem padla vem pa da so me s tal dobesedno pobirali so nakupovalci, ker sem bila v takem šoku da se tudi pobrati nisem zmogla sama. Danes se je prvič v mojem življenju zgodilo da mi je nekdo tretji pomagal v moji stiski iz tal mi je pomagal vstati  mlad fant približno mojih let in moram reči da sem bila nad tem zelo presenečena ker moji vrstniki po navadi ne pomagajo ampak se ljudem v stiski samo posmehujejo. Ampak ne boste verjeli, jaz sem sedela v reki alkohola okoli mene pa je bilo veliko črepinj ampak jaz sem ostala čisto ne porezana. Od mene ni stekla niti ena sama kapljica krvi. Tega še zdaj ne morem verjeti. Kljub temu pa sem se močno udarila v nogo, ko sem padla sem namreč z nogo direktno priletela v svoj nakupovalni voziček in zato dobila veliko modrico na nogi. No, ampak najbolj me je prizadelo to da je ko sem že bila na nogah do naju z mami prišla prodajalka in me ni vprašala če sem vredu ampak mi je samo zabrusila oprostite takšne stvari se pač dogajajo v življenju. Nisem imela moči da bi se branila ker me je močno bolela noga od udarca in ji nisem nazaj povedala ničesar. Bila pa sem seveda v hudi čustveni stiski. Ne samo zaradi udarca vendar tudi zato ker sem dobesedno vsa smrdela po alkoholu. Moja oblačila, moji čevlji in moja torbica so bila mokra in prežeta z vonjem alkohola in domov sem iz trgovine morala iti mokra in smrdeča po alkoholu. Uglavnem smrdela so ko najhujši pijanec na svetu kljub temu da v življenju nisem spila več kot kozarček vina ali šampanjca ob praznikih.  Bilo je kot bi se stuširala v alkoholu. Res sem sama sebi smrdela ogabno kaj šele drugim okoli sebe. No , zaradi celotne situacije sem seveda doživela napad tesnobe. Proti večeru me je noga še vedno zelo močno bolela tesnoba pa je popustila. No, pa da ne boste mislili da nisem ukrepala. Seveda sem ukrepala na Hofer sem namreč napisala pisno pritožbo preko elektronskega sporočila in to ne prvič to je že moja druga pritožba čez Hofer. Prvič sem se pritožila ker sem hotela kupiti kamilični čaj ki je bil v akciji in ga ni bilo na polici. Pritožila sem se ker je to zame zavajanje potrošnikov (kupcev). No, nisem dosegla veliko razen tega da me je poklicala vodja oddelka in se mi iskreno opravičila. Tudi z današnjim dogodkom je bilo tako.  Pa kaj mi pomaga opravičilo če moje najljubše črne kavbojke smrdijo po alkoholu in če sedaj nimam kam dati svoje denarnice ker tudi moja torbica smrdi po alkoholu in mora v pranje pa še nogo imam poškodovano in me zelo močno boli. Kaj mi potem pomaga da me je po 14 dneh  poklicala  ženska  in mi rekla gospa Nastja Trtnik iskreno se vam opravičujem za neljubi dogodek.  Mislim da me noga ob tem dogodku ni bolela nič manj oziroma me po 14 dneh sploh ni več bolela. Bila pa sem zelo jezna, ob spoznanju da sem kot potrošnik vredna popolnoma nič.  No, ampak vseeno se mi zdi prav da sem se pritožila in povedala svoje. To se mi zdi prav ker ni prav da dovoljujemo da do takšnih nesreč pride, kajti ta alkohol je po mojem stal razlit že nekaj časa, ker če bi padel v tistem trenutku ko sem jaz šla mimo bi to definitivno in 100% slišala.

2 komentarja:

  1. To se je tudi meni zgodilo pred 14 dnevi. In me je prodajalka prav grdo nazijala, da naj gledam kod hodim.Čeprav je bilo sredi tal velika luža, ki je odtekala iz hladilnih omar.

    OdgovoriIzbriši
  2. Žal v današnji državi nismo vredni ničesar očitno...
    Odlično si naredila s tem, ko si se pritožila. Bravo!
    Želim si, da bi bilo več takih ljudi kot smo mi, ki se zavzamemo za stvari, morda bi se takrat celo kaj premaknilo.

    OdgovoriIzbriši