torek, 12. maj 2015

Naša država v krizi








Dragi moji bralci, minilo je že nekaj časa odkar sem napisala svojo zadnjo objavo. Danes pa sem se po dolgem času spravila k pisanju k temu me je spravil dogodek ki se mi je zgodil nekaj dni nazaj. Sama sem zelo razočarana nad zakoni naše države. Pa vendar zakoni so takšni kot so. Naša država je za moje pojme dobesedno v riti.  Zgodbo ki se mi je zgodila pa želim deliti z vami ker je zelo pomembno da se o naši državi in o njenih slabih zakonih govori. Jaz sama sem nemočna vendar nekaj pa lahko naredim in to je da osveščam ljudi koliko smo kot posamezniki vredni za državo.  






Danes se mi je   zgodilo res nekaj zelo hudega še zdaj sem zelo prestrašena. Okoli 8 zvečer sem peljala na sprehod svojega psička Majka   imela sem spuščenega in kar naenkrat je iz nekje prišel moški s psom.  Tudi on je imel spuščenega psa, bil je na kolesu in smrdel je po alkoholu. Moj psiček Majki je renčal in se zapodil proti njegovemu psu. Človek pa je kar naenkrat iz za pasu potegnil pištolo in jo nameril v mojega psička Majka zraven pa mi je jebal vse po spisku in grozil da bo ubil mojega psa če ga samo še enkrat vidi in rekel je da je moj pes že enkrat napadel njegovega. Mami je takoj poklicala policijo in ne boste verjela , človeka so našli in dobil je denarno kazen, glede pištole pa je rekel da je iz žepa potegnil cigareto. Jaz točno vem kaj sem videla.  Človek je potegnil iz žepa pištolo, ne vem ali je bila prava ali igrača ampak doživela sem tako hud napad panike da se še zdaj pobiram iz njega. Moram reči da sem zelo razočarana nad državnimi zakoni, človek lahko sredi belega dne iz žepa potegne pištolo in jo nameri proti psičku in dobi samo denarno kazen. Tudi v primeru da bi ubil mojega psička Majkija bi šlo kot mi je povedal policaj za poškodovanje tuje lastnine in bi plačal denarno kazen. Torej to  je naša država človek lahko sredi ceste potegne iz žepa pištolo in celo strelja in ubije psa pa dobi le denarno kazen. Toliko o zakonih naše države. Jaz se trenutno še pobiram iz stike ker sem se res zelo močno prestrašila saj je človek iz žepa potegnil pištolo, čeprav je policiji seveda rekel da je potegnil cigarete, jaz točno vem kaj sem videla in kaj je človek potegnil iz žepa in to je definitivno bila pištola. No, pa saj je dejansko vseeno kaj je potegnil iz žepa ker bo dobil le denarno kazen. Jaz pa se lahko le tresem in čakam da bo res kaj naredil meni, kajti dokler meni nič ne naredi lahko dobi le denarno kazen. Torej dragi moji bralci  mislim da bo najbolje da začnem po svetu hoditi oborožena se bom vsaj branila lahko če me kdo napade, ker če bom čakala da bo kaj naredila policija potem bom čakala zaman, ker vidite kaj je naredila policija nič tip je dobil približno 200 EUR kazni in to je to jaz pa se spopadam s psihično travmo ker je kar sredi belega dne potegnil iz žepa pištolo in jo nameril v mojega psička Majkija. Samo moja psihična travma državo briga eno figo tip je dobil 200 EUR kazni zaradi žaljenja in psovk ki jih je izrekel in to je to. Moj komentar na tole dragi moji bralci je pravzaprav vprašanje ki se glasi : " Pa kdo je zdaj tu nor ?" No, uglavnem  zdaj veste naša država je vsaj kar se varnosti tiče čisto na podnu.    No, skratka  meni  ne preostane drugega kot to da molim in prosim boga da se mi nič ne zgodi in seveda da živim naprej, kajti življenje gre naprej. Dragi moji bralci  pa ne  skrbite zame  saj bom nekako preživela in tudi moj strah bo verjetno s časom izginil. Verjetno pa bom poiskala svoj nožiček ki mi ga je pred leti za rojstni dan podaril dedek in ga bom nekaj časa posod nosila s seboj saj se le tako počutim malo bolj varno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar