torek, 9. september 2014

Moj avtobilček znamke Micra













Dragi moji bralci!


Po res dolgem času sem spet spravila na računalnik da napišem zgodbo ki jo želim napisati že nekaj mesec in sicer zgodbo o mojem avtomobilčku Micri ki, sem si ga ob koncu počitnic kupila sama  in mi zelo veliko pomeni. Upam da vam bo moja zgodba všeč in da jo boste z veseljem prebrali. Nauk moje zgodbe pa je prikazati kakšno moč ima človeška vira v neko stvar.



 Naša zgodba o mojem avtomobilčku se začne dne 25 avgusta ko me je poklicala prijateljica Ančka in mi rekla, če bi šla lahko zanjo v Kitajsko trgovino pogledati za znano kitajsko stekleno figurico zmaja z kroglo v roki. No ko sem prišla v Kitajsko trgovino sem ugotovila da takšnega zmaja ko ga želi imeti prijateljica sploh nimajo. No, in nato sem želela zapustiti trgovino.  Vendar je mojo pozornost pritegnil avtomobilček ki je stal  zložen skupaj z drugimi avtomobilčki na polici ob blagajni.
Ta avtomobilček je pritegnil mojo pozornost ker je zelo podoben avtomobilu ki ga vozi moja profesorica za Nemščino, ki mi zelo veliko pomeni.  Moja profesorica za Nemščino je namreč iz Domžal in me je večkrat tudi peljala domov iz šole. Nanjo me vežejo zelo močna posebna čustva ker mi je vedno pomagala kadar sem v šoli potrebovala pomoč v svojih čustvenih stiskah in kadar sem potrebovala njen nasvet mi ga je vedno z veseljem dala. V njenem avtomobilu Micri sem bila vedno zelo vesela in srečna. Srečna sem bila ker je bila z menoj ona. V njenem avtomobilu Micri sem se vedno počutila varno in ljubljeno saj je bila z menoj oseba ki me ima zelo rada. V tistem trenutku ko sem sedela v njenem avtomobilu sem bila najsrečnejša oseba na svetu in zato je avtomobilček v Kitajski trgovini tako močno pritegnil mojo pozornost. Bil je zelo podoben avtomobilu v katerem sem vedno bila tako neizmerno srečna. V meni je zbudil tiste čudovite spomine ki sva jih skupaj z profesorico za Nemščino doživljali v njenem avtomobilu kadar sva se skupaj peljali domov. Zato sem se odločila da si ta avtomobilček  kupim. Kupila sem si avtomobilček znamke Micra   in zanj do danes nisem povedala nikomur razen svoji najboljši prijateljici Ani za katero sem vedela da bo razumela zakaj sem si kupila ta avtomobilček. Doma zanj nisem povedala. Tako da starša ne vesta za njegov obstoj. Nisem jima povedala ker vem da bi rekla da je to neumno zapravljen denar in nebi razumela kaj ta avtomobilček dejansko pomeni zame. Ta avtomobilček znamke Micra namreč zame pomeni ogromno spominov na trenutke ko sem bila najsrečnejša punca na svetu in se je zame za trenutek ustavil čas. Marsikdo bi pomislili točno na to stvar na katero bi 100% pomislila moja starša da je to neumno zapravljen denar. Jaz pa ne mislim tako.  Moj denar verjeli ali ne zame ni bil neumno zapravljen ker sem kupila stvar ki me osrečuje.  Jaz sem srečna vsako jutro ko na svoji nočni omarici zagledam svoj avtomobilček znamke Micra ki v meni budi spomine na trenutke v mojem življenju ko sem bila najsrečnejša punca na svetu in zato je bil zame moj denar ni bil neumno zapravljen in ni mi žal da sem si kupila ta avtomobilček ki od trenutka ko sem ga kupila s seboj nosim skoraj posod ker verjamem da mi le ta prinaša srečo.  Verjamem tudi v to da če vidim na cesti tri avtomobile Micra na enkrat da to pomeni da bo moj današnji dan srečen in verjeli ali dragi moji bralci je po navadi tako da se mi tisti dan ko na cesti vidim tri avtomobile znamke Micra  na enkrat po navadi res zgodi nekaj lepega in temu jaz pravim čarovnija vere. S svojo pozitivno vero v neko stvar namreč lahko blagodejno vplivamo na dogodke ki se nam zgodijo v življenju in lahko poskrbimo da nas osrečijo. Jaz sem namreč zelo srečna punca kadar vidim tri avtobile znamke Micra naenkrat na cesti ker zame to pomeni da bom preživela čudovit dan brez večjih stresov in pritiskov.    






Ni komentarjev:

Objavite komentar