nedelja, 20. november 2011

Išče se varuška


Dragi moji bralci

Ubistvu vam samo želim povedati da se je ljudem čisto zmešalo jaz v šoli ne smem peti ker potrebujem varuško pri svojih 22 letih. Moja objava danes je sicer resnična. Ampak napisala sem jo zgolj zato da bi ljudi malo nasmejala. Je pa res da je moja objava neumnost ker peti v pevskem zboru tako ali tako ne bom smela. Na, moj oglas se namreč še do danes ni javila nobena zaposlena oseba v Cirusu. Pa tudi predvidevam da se ne bo. Ampak jaz bi predvsem rada s svojo objavo povedala vodstvu Cirusa da ni prav kar počnejo da ni prav da nas izolirajo in da s tem ko ne smemo ostajati na dejavnostih ubijajo naše sanje. Govorim v množini ker ne verjamem da sem edina dijakinja na dnevnem usposabljanju ki si želi obiskovati kakšno dejavnost po peti uri v zavodu. Vodstvo nima prav da dobesedno ubija naše sanje in srčno upam da bodo nekega dne spoznali to da si tudi mi zaslužimo priložnost da bi se naše sanje uresničile.




Dragi Bralci !

Obveščam vas da sem stara 22 let in da iščem varuško ki bi me čuvala ob torkih od 5 do 7 sedmih zvečer. Sem punca s posebnimi potrebami in po mnenju vodstva Cirus Kamnik potrebujem varuško če želim peti v pevskem zboru. Ker naj bi bilo veliko možnosti da se mi kaj zgodi. Naprimer da mi na nogo pade računalnik ali me zbije avto. Pogoj varuška mora biti zaposlena v Cirusu Kamnik. No, če je kdo pripravljen pomagati naj se javi dohodki so po dogovoru. A ja pa podpisati mora da v zgoraj omenjenem času odgovarja zame ker sama po mnenju vodstva očitno nisem sposobna odgovarjati zase.

Lep pozdrav

Nastja

Ni komentarjev:

Objavite komentar