sreda, 11. september 2019

Nesreča na delovišču







Dragi moji bralci, po dolgem času sem spet nazaj. Nekaj časa sem bila odsotna, ker nisem našla o katerih bi govorila, v zadnjem času pa se spet pojavljajo temo o katerih je vsaj zame pomembno govoriti. Kajti sama ne morem spremeniti ničesar, lahko samo govorim in dokler govorim in ne molčim se stvari spreminjajo. 




Danes sem se odločila, da spregovorim o tem kako pomembni so danes mobilni telefoni in pa kako pomembno je danes znati prisluhniti človeku v stiski.  Moja zgodba je resnična zgodila se mi je prejšnji petek. Gre zato da so na delovišču na katerem trenutno delam  prepovedali na linijah uporabljati mobilne telefone. To se mi zdi nečloveško in diskriminatorno, saj smo invalidsko podjetje, v katerem delamo ljudje s posebnimi potrebami. V Petek pa  se je zgodil naslednji dogodek. Med odmorom za kavico sem šla na stranišče, ki je od čajnice oddaljeno približno deset minut, ko sem iz žepa želela izvleči ključe, od omarice ki sem jih imela v žepu sem se urezala v nožek, za rezanje papirja in odpiranje preklopnic, ki sem ga kot obvezni del delavne opreme seveda tudi imela v žepu.  Začela sem močno krvaveti iz desne roke in pri sebi nisem imela telefona, kar je pomenilo znajdi se sama ali pa lahko celo izkrvaviš, ker mi je kri zelo močno tekla sem le s težavo prišla do svoje omarice kjer imam telefon in seveda poklicala  mentorico Niko. A kaj se je zgodilo? Pravzaprav zgodilo se je popolnoma nič, ker mentorica Nika, kljub temu da je mentorica oseb s posebnimi potrebami, ki delajo v varovanem okolju ravno zato ker so posebne, ne sme imeti pri sebi telefona. Kar pomeni jaz bi na delavnem mestu lahko dejansko izkrvavela pa zato nebi vedel nihče, ker nihče pri sebi ne sme imeti telefona in čeprav mi je z muko uspelo priti do telefona bi lahko izkrvavela in tega nebi vedel nihče od odgovornih zame na mojem delavnem mestu. Na, srečo me je po dvajsetih minutah prišla na stranišče iskati mentorica Tanja, ki je poleg mentorice Nike v petek delala z nami. Prišla je zgolj zato ker me dolgo ni bilo in se je ustrašila zame, ni pa vedela kaj se mi je zgodilo.  Torej zame je poskrbel moj Gospod, ki je slišal moje molitve in če nebi, bi se v svojem paničnem napadu in ob tem da krvi nisem mogla ustaviti znajti popolnoma sama.  To se mi zdi popolna nezaslišano in sem mnenja, da bi vsaj mentorji v invalidskih podjetjih morali imeti telefone ves čas pri sebi. Do skrajnosti v moji situaciji nebi prišlo, če bi Nika pri sebi lahko imela svoj telefon in bi se javila na moj klic. Takšno je o današnji situaciji na deloviščih moje subjektivno mnenje. 
Kaj pa mislite in menite o sami situaciji vi?   

1 komentar:

  1. Pozdravljeni, vsi gledalci na spletu, jaz sem Dragica Marčič, iz Ljubljane, Slovenija ... sem tu, da delim čudovito delo, opravljeno zame ... Po treh letih v zakonu z možem z dvema otrokoma se je moj mož začel čudno obnašati in se dogajati zunaj z drugimi ženskami in mi je pokazal hladno ljubezen, večkrat mi grozi, da me bo ločil, če si ga upam podvomiti o njegovi aferi z drugimi ženskami. Bil sem popolnoma opustošen in zmeden, dokler mi stari prijatelj ni sporočil o urivanju uroka. Internet, imenovan Dr igbinovia, ki ljudem, ki imajo težave v zvezi in zakonski zvezi, pomaga z ljubezenskimi uroki, sem sprva dvomil, če takšna stvar sploh obstaja, vendar sem se odločil, da poskusim, ko se obrnem nanj, pomagal mi je dati ljubezenski urok in v 48 urah se je moj mož vrnil k meni in se začel opravičevati, zdaj je nehal hoditi z drugimi ženskami in je z mano za dober in zares. Obrnite se na tega velikega ljubitelja ljubezenskega uroka, da se bo vaš odnos ali zakonska težava rešila danes, on tudi pozdravi HIV / AIDS, HEPATITIS, NIZKO SPERMNO ŠTEVILO, RAZLIČNE BOLEZE, FIBROIDNE BOLEZNICE, GONORHEO, FALLOPIAN TUBE, BREZPLAČNOST, HERPES. vse zahvaljujoč dr. Igbinovia vam lahko tudi pomaga, kontaktirajte ga neposredno, če potrebujete njegovo pomoč na EMAIL, doctorigbinovia93@gmail.com ga pokličite zdaj in WhatsApp kontaktno številko na WhatsApp +2348144480786 hvala, ker ste svoj čas preusmerili k meni .... ..

    OdgovoriIzbriši