torek, 24. marec 2015

"Oseba s posebnimi potrebami" ni enako " Prizadeta oseba"











Dragi moji bralci danes vam želim povedati zgodbo ki se mi je zgodila prejšnji teden in me je zelo zelo močno prizadela, z vami jo želim deliti ker želim da veste kako danes mladi razmišljajo o nas drugačni.


Dogodek se je zgodil prejšnji teden v pisarni kamor hodim z mamico v službo in ji pomagam pri njenem delu da bi si pridobila izkušnje na delavnem mestu. No, uglavnem v pisarno je prišla ena punca ki zaključuje fakulteto in ji je direktor dovolil da si skopira ene liste za diplomo in se je pogovarjala z mano in mi je povedala da njena sestra dela z » Prizadetimi« otroci in da je po poklicu defektologinja. Pod besedo »Prizadet otrok« sem si jaz predstavljala osebo nezmožno razmišljanja in tega da bi skrbela sama zase. Punco sem vprašala kakšni otroci so to in ona mi je brez kančka sramu odgovorila da so to otroci s posebnimi potrebami.

V tem trenutku me je zabolelo srce tako močno da sem mislila da bom kar umrla.  Zabolelo me je srce ker sem oseba s posebnimi potrebami in me je dejansko brez kakršnega koli razloga označila za »prizadeto osebo«. Jaz pa to definitivno
 nisem.

Sem oseba s posebnimi potrebami in imam Aspergerjevim sindrom. Ampak ljudje božji kam gre ta svet.  Oseba s posebnimi potrebami ni enako »Prizadeta« oseba in nikoli to ne bo enako.

Jaz sem nad puncinim izražanjem zgrožena totalno. Pa veste to še ni konec zgodbe po njeni izjavi ji je mami ki je slučajno prej morala iti direktorjevo pisarno po eno gradivo in pogovora ni slišala povedala da sem oseba s posebnimi potrebami in da imam Aspergerjevim sindrom. Punca je v trenutku za farbala in bila v glavo rdeča kot rak in mi je rekla se opravičujem za svojo izjavo.

Nikoli ne bom vedela zagotovo če je bilo njeno opravičilo iskreno  ali ne ampak sem skoraj  100% prepričana da ni bilo iskreno, ker če nebi prišla v pisarno mami in če ji nebi povedala zame potem nebi vedela da me je užalila ker sem oseba s posebnimi potrebami po njenem mnenju »Prizadeta« oseba in se za svojo izjavo 100% nebi opravičila.

Moja zgodba je verjetno le ena izmed mnogih zgodb, o tem kaj si današnja mladina misli o nas drugačnih.  To je sramota da mladi ne vedo za obstoj drugačnih med njimi. Ta punca ki je izjavila da smo osebe s posebnimi potrebami je tik pred tem da diplomira in nima pojma kaj pomeni beseda invalid in beseda oseba s posebnimi potrebami ter seveda besedna zveza biti drugačen in to dragi moji bralci je sramotno in nezaslišano.

Zelo me boli da je temu tako a tako pač je. Če si drugačen si obsojen na očitke drugih čeprav te dejansko ne poznajo in ne vedo kdo v resnici ti dejansko si.



 Vem da resnica morda boli a prav je da se o njej govori da se govori o tem da drugačni smo in živimo med vami ter da mi drugačni definitivno nismo prizadete osebe in da je to za nas zelo globoka žalitev. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar