četrtek, 25. avgust 2011

Modrostni zobek


Dragi moji bralci. Spet sem dobila nove zamisli za pisanje. Ne, boste mi verjeli kaj se mi je zgodilo ponoči. Moje sanje je zmotila močna bolečina v ustih. Sprva sem mislila da imam vnetje dlesni kot že nič kolikokrat. Ampak to ni bilo to. V mojih ustih nekaj raste. Iz mojih dlesni je včeraj ponoči pogledal čisto pravi modrostni zobek. Ter v meni vzbudil mojo žilico za pesnjenje. Ob enih zjutraj sem zato vzela list papirja in pero ter napisala naslednjo pesem o Modrostnem zobku. Svojo pesem pa poklanjam vsem tistim ki že imate modrostne zobe in tistim ki jih še nimate.



1. V mojih ustih nekaj se dogaja.
Boli me in boli,
Tuhtam in tuhtam le kaj bi to lahko bilo
Pa ničesar ne iztuhtam
Le kaj dogaja se !

2. Kaj pa če kakšen virus razsaja?
Ne, to virus ni.
V mojih ustih nekaj raste

3. Sprva mislila sem da mi ven pogledala je repa
Kmalu pa ugotovila sem da to ni bila le repa

4. V mojih ustih namreč rase
Čisto majhen beli zobek, ki
Modrostni imenuje se.

Ni komentarjev:

Objavite komentar